Reference

Ing. Radim HAMÁČEK
brand manager Axa pojišťovna a.s.
Internetoví prodejci pojištění jsou skvělou alternativou pro klienty, kteří hledají rychlé sjednání pojištění za nejlepší cenu na trhu. Srovnávač.cz patří mezi naše nejúspěšnější partnery, dokáže klientům zajistit velmi rychlý proces sjednání smlouvy a poskytuje také následný servis, což není u internetových prodejců zcela obvyklé.

Pojišťovna AXA stanovuje cenu povinného ručení podle výkonu motoru, některé typy vozidel jsou tak u nás pojišťovány velmi výhodně. Proto je pro nás velmi důležité, aby klient při sjednání pojištění dostal objektivní srovnání cen a služeb konkurence. Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s portálem Srovnávač.cz, který ukáže skupině našich klientů, že AXA je pro ně nejlepší volbou.
Ing. Jiří Eigel
vedoucí oblastní kanceláře Praha
Generali pojišťovna a.s.
Srovnávač.cz je skvělý portál s aktuální cenovou nabídkou na trhu pojišťoven. Nabízí klientovi přehledné srovnání konkurence na trhu v ČR. A to v této době plné informací ocení mnoho klientů.

Seznamte se s produkty GENERALI a.s.
Tomáš Hejda
tiskový mluvčí
ČSOB pojišťovna a ČSOB penzijní fondy
Přesné, srozumitelné a rychlé. Přesně takové by informace měly být. Proto jsem rád, že existuje prostor, kde podobné informace mohu získat. Mezi ně patří i srovnavac.cz

U pojištění nejvíce záleží na tom, zda Vás dokáže ochránit a přitom zabezpečí všechny vaše individuální potřeby. A takové má pojištění být. Proto věřím, že Vás nabídka ČSOB Pojišťovny osloví.
Ing. Patrik Balla, MBA
ředitel Wüstenrot pojišťovny ČR
Kvalitní finanční portál typu Srovnávač.cz umožňuje klientovi transparentní a srozumitelné srovnání nabídek jednotlivých finančních ústavů na jednom místě na základě jednoduchých kriterií, které umožňuje klientovi jednoduchou orientaci a volbu vhodného produktu podle jeho konkrétních požadavků a preferencí bez komplikovaného a zdlouhavého analyzování řady nezávislých nabídek.

Wüstenrot pojišťovna nabízí „tak trochu jiné“ pojištění, které nabízí některým klientům velice atraktivní alternativu vůči stávající nabídce ostatních pojišťoven a proto má eminentní zájem na tom, aby klienti měli možnost využít transparentního srovnání nabízených služeb a výběru skutečně toho nejlepšího pojištění. Tento typ služby má před sebou obrovskou budoucnost a jsem rád, že i naše pojišťovna má možnost na něm participovat a nabízet své služby tímto způsobem právě klientům, kteří vědomě a na základě kvalitních informaci volí naše produkty, které pro ně představují to nejlepší a nejvýhodnější řešení.