Allianz pomáhá klientům, kterým přerušení letecké dopravy zkomplikovalo cestu

20.4.2010
Cestovní pojištění Allianz

Klientům, kteří se v souvislosti s přerušením letecké dopravy nemohou vrátit ze zahraničního pobytu, Allianz pojišťovna operativně prodlouží cestovní pojištění. Klientům, kterým se nepodařilo odcestovat vůbec a zajistili si náhradní termín původně plánované cesty, Allianz pojišťovna umožní převedení již sjednaného cestovního pojištění na nový termín.

Klientům, kteří jsou v tuto chvíli v zahraničí a nemohou se vrátit do ČR v původně plánovaném termínu, Allianz pojišťovna operativně prodlouží již sjednané cestovní pojištění. V případě zájmu o prodloužení cestovního pojištění mohou klienti kontaktovat Allianz pojišťovnu telefonicky nebo prostřednictvím internetu.

Klientům, kterým se v plánovaném termínu nepodařilo odcestovat vůbec, Allianz pojišťovna převede již sjednané cestovní pojištění na nový termín podle toho, jak se jim podaří přebookovat si letenku nebo si s cestovní kanceláří sjednat náhradní termín cesty.