Generali: zavedení administrativního poplatku 50 Kč na odchozích platbách

Generali havarijní pojištění

Pojišťovna Generali zavádí od 1.10.2012 administrativní poplatek ve výši 50 Kč při odesílání plnění. Poplatek bude odečítán z plnění u havarijního pojištění , dále u výplat při dožití smlouvy nebo výplat přeplatků na smlouvě.

Poplatek je stržen vždy a vlastní stržení poplatku probíhá v oddělení inkasa/exkasa. Klientovi bude odcházet dopis, ve kterém bude administrativní poplatek zmíněn

Proč pojišťovna Generali poplatek za odchozí platbu vyžaduje?

V Generali pojišťovně je vysoké procento odchozích plateb na složenku, což je nejen nákladné, ale hlavně rizikové. Složenka se může ztratit, být ukradena ze schránky, v případě reklamace je spolupráce s Českou poštou velmi problematická. Navíc je složenka pomalá, 7-10 dní trvá zprocesování od chvíle kdy platba odejde z Generali. Cílem je snížit počet složenek, ne vyinkasovat poplatek