Česká podnikatelská pojišťovna má nového reklamního zástupce

Povinné ručení Česká podnikatelská pojišťovna

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) má novou reklamní agenturu EURO RSCG Prague.

Česká podnikatelská pojišťovna oznámila zahájení spolupráce s reklamní agenturou EURO RSCG, která zvítězila v tříměsíčním tendru mezi dalšími osmi společnostmi. Dosud služby spojené s mediálními aktivitami a nákupem souvisejících služeb zajišťovala pro pojišťovnu agentura Vinland.

„S agenturou Vinland jsme spolupracovali od roku 2004,“ říká manažerka odboru marketingu Jolana Kolaříková. ČPP však v posledních letech prošla mimořádně dynamickým vývojem a potřeby se v souvislosti se změnou jejího postavení na trhu výrazně změnily. „Naše marketingová komunikace si vyžadovala nový a inovativní přístup,“ zdůvodňuje rozhodnutí Kolaříková.

Tendr na nové zastoupení ČPP na mediálním a reklamním trhu probíhal od června 2009. „Návrh EURO RSCG nejvíce korespondoval s představami a požadavky naší společnosti na vytvoření nového komunikačního konceptu a vizuálního stylu,“ vysvětluje Kolaříková.

Společnou spolupráci obou společností odstartuje prvního října podzimní kampaň, která se zaměří nejen na podporu prodeje povinného ručení, ale i na vytvoření identity ČPP jako značky a její vymezení vůči ostatní konkurenci na cílovém trhu.