Zájem o povinné ručení překonal očekávání

10.12.2008
Povinné ručení Slavia pojišťovna

Slavia pojišťovna zaznamenala nadstandardně velký zájem o povinné ručení, které nabízí teprve od října. Již dnes získala tolik zákazníků, kolik jich plánovala mít na konci roku. Z reakcí zákazníků vyplývá, že nejvíce je oslovila nejvýhodnější cena na trhu a atraktivní slevy pro ukázněné řidiče, především za používání zimních pneumatik.

„Zájem zákazníků jsme předpokládali, ale vzhledem k tvrdé konkurenci na českém trhu jsme rozhodně nečekali, že necelé dva měsíce od zahájení prodeje povinného ručení jich získáme tolik. Jsme velmi příjemně překvapení,“ říká Jan Bárta, marketingový ředitel Slavia pojišťovny. „již dnes víme, že jsme získali více zákazníků, než jsme chtěli mít na konci roku,“ dodává Jan Bárta.

Zájem zákazníků o povinné ručení od Slavia pojišťovny se přitom nesnižuje, ale nadále roste. „Z reakcí zákazníků víme, že je přilákala velmi atraktivní cena, za kterou nabízíme povinné ručení všem ukázněným řidičům a další atraktivní slevy, především za používání zimních pneumatik,“ říká Bárta. Sleva za používání zimních pneumatik činí pět procent z roční částky za povinné ručení. Nárok na slevu má každý řidič, který slíbí, že od 15. října do 15. března bude používat zimní pneumatiky. Sleva se připočítává k dalším slevám a bonusům, na které má řidič nárok.

Slavia pojišťovna svým povinným ručením podporuje ukázněné řidiče a řidičky, kterým nabízí nejvýhodnější povinné ručení na trhu. Podle statistik do této skupiny patří řidiči starší 35 let, s vozidlem starším 8 let. Pokud má navíc řidič bezeškodní průběh za posledních 7 let, může získat bonus na pojistném 60 %. Slavia pojišťovna při svých výpočtech vychází z dostupných statistik o nehodovosti jednotlivých skupin řidičů a z pomocných údajů z jiných pojistek, například havarijních.