Generali pojišťovna

Generali Pojišťovna a.s. je komplexním pojišťovacím ústavem, pro který pracuje bezmála 3000 zaměstnanců a spolupracovníků v celé České republice. Svým zákazníkům nabízí v oblasti životního i neživotního pojištění rozsáhlý servis a bezplatné poradenství při volbě optimálního pojistného krytí.

Pobočka Assicurazioni Generali byla v Praze založena již v roce 1832. V roce 1920 zde působí pojišťovna Moldavia Generali a v roce 1939 se tato společnost sloučila s další pojišťovnou Sekuritas. Generali u nás úspěšně působila až do roku 1945, kdy došlo dekretem prezidenta republiky ke znárodnění soukromých pojišťoven.

V roce 1993 se Generali vrátila zpět do České republiky jako jedna z nejsilnějších a nejspolehlivějších pojišťoven.

Jako akciová společnost působí Generali od ledna 1995, kdy došlo ke změně právního statutu. Organizační složka mezinárodního pojišťovacího koncernu Erste Allgemeine Versicherungs-AG se transformovala do Generali Pojišťovna a.s.

Významným mezníkem v novodobé historii společnosti bylo převzetí pojišťovny Zürich k 1. lednu 2003, které znamenalo především posílení pozice v oblasti pojištění motorových vozidel i dalších odvětví neživotního pojištění.

Generali Pojišťovna a.s. je komplexním pojišťovacím ústavem, který je schopen nabídnout svým klientům v oblasti životního i neživotního pojištění rozsáhlý servis a bezplatné poradenství při volbě optimálního pojistného krytí. Díky husté síti zastoupení je široký pojistný program Generali snadno dostupný na celém území České republiky. Cílem Generali je vytvářet hodnotu pro akcionáře a zároveň dosahovat nejvyšší možné spokojenosti svých klientů. Generali vlastní certifikát ISO 9001:2008. Generali je nadnárodní společnost a je třetí největší pojišťovnou na světě.

U pojišťovny Generali má klient možnost sjednat si 2 typy povinného ručení (aktuálně pro rok 2010) a to:

  • ZÁKLAD, se zakonnými limity pojistného plnění;
  • povinné ručení KOMPLET s vyššími limity pojistného plnění.

V soutěži pojišťovacích Makléřů o titul Pojišťovna roku 2008 získala pojišťovna Generali krásné druhé místo v kategorii Spolupráce s makléři. Vedoucí oddělení péče o makléře Pojišťovny Generali Marta Švecová: „Velmi si vážíme ocenění makléřů především v této kategorii, protože obecně platí, že vazby mezi obchodními partnery jsou při realizaci obchodu mnohdy tím nejdůležitějším faktorem. Je to pro nás samozřejmě velká čest a zároveň toto ocenění cítíme jako závazek do budoucna. Nesmíme polevit a naopak se musíme snažit hledat další možná vylepšení v oblasti servisu pro naše makléře. A proč jsme u makléřů tak oblíbeni? Na tento dotaz mohu jen stěží objektivně odpovědět, ale domnívám se, že makléřům vyhovují v Generali tři základní aspekty:

  • Generali má dlouhodobě stabilní a proklientsky orientované týmy servisních jednotek pro makléře,
  • naši kolegové, se kterými makléři jednají, jsou nejen obchodníky, ale i odborníky v oblasti pojištění,
  • fungující servis z jednoho místa šetří makléřům čas i energii.“

Za takovým úspěchem stojí bezesporu volba správné strategie před cca 11 lety – to se Generali Pojišťovna rozhodla vedle budování vlastní odbytové cesty vsadit i na spolupráci s makléři a v současné době je to správa pojistných smluv v oblasti neživotního pojištění o objemu téměř 2 miliard korun pojistného.