Bobr počtvrté aneb Nová reklamní kampaň ČSOB Pojišťovny
Oblíbená reklama ČSOB Pojišťovny s postavičkou bobra se dočkala dalšího, již čtvrtého pokračování.
Na rozdíl od minula, kdy prostřednictvím bobří loutky komunikovala kvalitu a rychlost likvidace pojistných událostí či výhody svého povinného ručení, se nyní ČSOB Pojišťovna v reklamním spotu zaměří poprvé i na oblast životního pojištění. Nová reklama poběží v televizi od 15. března téměř do konce dubna a bude doprovázena paralelní inzercí v tištěných médiích.
„Reklama s nadsázkou upozorňuje na to, že na nás na každém kroku mohou číhat různé životní nástrahy, a že by proto především živitelé rodin měli vzít do svých rukou finanční odpovědnost za své blízké," přibližuje cíl nového spotu ředitel marketingu Petr Kleiner. „Životní pojištění si totiž lidé sjednávají ani ne tak z obavy o své vlastní zdraví, ale především proto, aby zabezpečili své nejbližší - děti a partnery," vysvětluje Kleiner. Také proto tentokrát bobr v reklamě nevystupuje sám, ale v závěru sporu se objeví celá jeho rodinka - „manželka" a dvě bobří mláďata.
V televizi bude nová kampaň ČSOB Pojišťovny nasazena od 15. března na všech třech hlavních kanálech - na ČT1, na TV NOVA i TV PRIMA - a diváci ji budou moci vídat až do 22. dubna. Od 19. března do 10. dubna se ústřední motiv kampaně objeví také v inzerci v denících a od 22. března do 29. dubna rovněž ve vybraných časopisech. Nové pokračování bobří reklamy připravila pro ČSOB Pojišťovnu, stejně jako její dřívější verze, agentura McCann-Erickson Prague.
„Pro pokračování reklamy s bobrem jsme se rozhodli proto, že všechny tři minulé díly slavily úspěch jak u klientů, tak u odborné veřejnosti a významně přispěly k posílení image značky ČSOB Pojišťovny," řekl Petr Kleiner. Například druhé pokračování, nazvané „Bobr a skokan na lyžích", získalo koncem loňského roku ocenění ve 12. ročníku kreativní soutěže Zlatá pecka a uspělo také v Effie, soutěži o nejefektivnější reklamní kampaň. „Baví nás ale také sledovat, s jakými připomínkami přicházejí někteří naši oponenti, kteří nedokážou pochopit, že i v reklamě na pojištění lze pracovat s nadsázkou a vtipem. Víme samozřejmě, že třeba škody způsobené bobrem by z povinného ručení nešlo zaplatit, ale jsme zvědavi, co nám budou předhazovat nyní."
ČSOB Pojišťovna v současnosti nabízí širokou paletu životních pojištění, zejména pak univerzální životní pojištění SPEKTRUM, které svým majitelům již tři roky po sobě zajišťuje nadprůměrné zhodnocení úspor ve výši 5,4 procenta ročně, komplexní pojištění pro děti a rodiče ČTYŘLÍSTEK, životní pojištění TRIUMF INVEST spojené s investicí do zajištěných fondů a investiční životní pojištění SPEKTRUM INVEST; ke všem těmto pojištěním si lze sjednat navíc i úrazové pojištění. Další životní pojištění z produktové dílny ČSOB Pojišťovny se prodávají v obchodní síti ČSOB. V oblasti životního pojištění je ČSOB Pojišťovna čtvrtou největší pojišťovnou na domácím trhu - v loňském roce jí klienti svěřili ve formě předepsaného pojistného 4,432 miliardy korun, což představovalo meziroční nárůst o 12 procent.
ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí široké spektrum životních i neživotních pojištění občanům, malým a středním podnikatelům i největším korporacím. V současné době spravuje milion pojistných smluv. Měřeno předepsaným pojistným je čtvrtou největší pojišťovnou na domácím trhu. Tři čtvrtiny jejích akcií vlastní belgická pojišťovna KBC Verzekeringen NV z nadnárodní skupiny KBC, 25 % drží Československá obchodní banka. Přední světová ratingová agentura S&P zvýšila v prosinci 2006 dlouhodobý úvěrový rating a rating finanční síly ČSOB Pojišťovny na stupeň BBB+ a přidělila mu pozitivní výhled.