Zvětšit písmo Zmenšit písmo Výchozí velikost písma
Srovnávač.cz arrow Zprávy arrow Stavební spoření arrow „Bydlení na skladě“ – nový internetový supermarket Modré pyramidy

„Bydlení na skladě“ – nový internetový supermarket Modré pyramidy

9.1.2009
Modrá pyramida stavební spořitelna

Modrá pyramida vsadila na netradiční prezentaci svých služeb. Od pondělí 12. ledna nabídne nový internetový supermarket "Bydlení na skladě" (www.bydleninasklade.cz) návštěvníkům srozumitelné, snadné a hravé řešení pro financování jejich bydlení. Kreativní i technologické řešení stejně jako design aplikace vznikly v agentuře MEDIA FACTORY.

"Pokusili jsme se oslovit naše klienty i ostatní zájemce o produkty Modré pyramidy novou a netradiční formou, kterou znají z každodenní zkušenosti, ovšem nikoli v souvislosti s finančními produkty. Dlouhodobě spoléháme na odlišnou komunikaci a těší nás, že se setkává s čím dál tím větším ohlasem. Věříme, že své místo si u nich nalezne i náš nový internetový supermarket Bydlení na skladě," říká Lukáš Kubín, ředitel marketingu Modré pyramidy stavební spořitelny, a. s.

Co vlastně supermarket "Bydlení na skladě" přináší nového? Základní koncepce spočívá v prezentaci účelu a nikoliv prostředku, a snaží se tak ještě více přiblížit potřebám klientů. Zákazníci tak v regálech virtuálního supermarketu mohou nalézt instantní střechy, ale také okna, fasády a další různorodé zboží, které jim skutečně může pomoci ke zlepšení jejich bydlení. Za každým takovým produktem se samozřejmě skrývá úvěr, jehož výši si každý může upravit sám.

Veškeré "nákupy" uskutečněné v internetovém supermarketu jsou zcela nezávazné a představují impuls a začátek komunikace mezi stavební spořitelnou a jejími klienty. Na základě "nákupu" v supermarketu kontaktuje klienta zástupce Modré pyramidy již s konkrétní nabídkou, protože již má o reálných potřebách klienta jasnou představu.

Komunikace bankovních produktů formou supermarketu je inovativní a originální. Stejně netradičně jsme přistoupili i k jejímu ztvárnění. Na námět Modré pyramidy jsme proces nákupu co nejvíce přiblížili realitě kamenného supermarketu. Důraz byl kladen především na vizuální zpracování a interaktivitu. Zákazník se pohybuje s nákupním vozíkem mezi regály, prohlíží si zboží a "nakupuje". Vše je animované, intuitivní a především hravé a zábavné.

První reakce jasně ukazují, že i finanční produkty, nabízené tradičním konzervativním způsobem, je možné bez obav objednat i zábavnou formou," dodává Tomáš Klečka, Senior Project Manager společnosti MEDIA FACTORY Czech Republic, a. s.

Aplikace poskytuje uživatelům interaktivní prostředí včetně "virtuálního prodavače". Animovaný psí maskot MOPY reaguje na aktivitu zákazníků supermarketu, dává jim tipy a rady, pomáhá s pohybem po webu a přináší zpestření a zábavu. Design je koncipován s důrazem na přehlednost a jednoduché, rychlé a intuitivní ovládání. Supermarket Bydlení na skladě je novým doplňkem v komunikaci Modré pyramidy.