Zvětšit písmo Zmenšit písmo Výchozí velikost písma
Srovnávač.cz arrow Zprávy arrow Stavební spoření arrow Kampaň Raiffeisen stavební spořitelny reaguje na krizi

Kampaň Raiffeisen stavební spořitelny reaguje na krizi

1.6.2009
Raiffeisen stavební spořitelna

Raiffeisen stavební spořitelna od 1. června spouští rozsáhlou marketingovou kampaň přinášející nové výjimečné a bezkonkurenční výhody pro zájemce o stavební spoření. Ekonomická krize ve větší či menší míře doléhá na všechny a Raiffeisen stavební spořitelna pociťuje společenskou odpovědnost - zejména vůči mladým lidem. Její nová kampaň přináší unikátní výhody pro všechny a pro klienty z řad mladších ročníků ještě něco navíc.

Výhody pro mladé – 50% sleva a dvojnásobné zhodnocení vkladů

Všichni klienti narození v roce 1990 a později mají možnost v období od 1. 6. do 31. 12. 2009 uzavřít smlouvu s poloviční úhradou za její uzavření a dvojnásobným úročením vkladů až do konce roku 2010.

Mimořádná prémie 5000 Kč

Druhá nabídka, kterou mohou využít všichni, je neméně zajímavá. Klienti, kteří budou mít na své nové smlouvě k 30. 11. 2009 zůstatek 20000 Kč, obdrží kromě plné státní podpory 3000 Kč mimořádnou prémii ve výši 2000 Kč na stavební spoření. Pro získání prémie tak u RSTS, specialistů na moderní bydlení, stačí naspořit 20 000 Kč – optimální sumu pro získání plné státní podpory.

Slevová karta Více domova

Navíc klienti uzavírající novou nebo následnou smlouvu získají od svého finančního poradce kartu Více domova, s níž mohou čerpat vysoké slevy u partnerů RSTS. Investice se slevou jim navíc přinese dodatečné úspory nákladů na bydlení. Například kvalitní okna od Vekry (v akci s 40% slevou) mohou uspořit až 20 % energie díky zabránění úniku tepla, významné energetické úspory rozhodně přinese také indukční varná deska, kterou mohou klienti při nákupu kuchyně získat s kartou Více domova od společnosti Sykora zdarma. Společnost Wienerberger poskytne 30% slevu na veškerý sortiment POROTHERM, přičemž s technologií POROTHERM DRYFIX.SYSTEM lze mimo jiné s nebývalou účinností zamezit nehospodárným únikům tepla. Schiedel zase sleví klientům RSTS až 15 % při nákupu komínového systému ABSOLUT nebo DUO - tepelné ztráty větráním lze snížit až o 25 %.

Dokladem toho, že cílem kampaně RSTS není pouze nalákat nové klienty, je skutečnost, že se akce vztahuje nejen na ně – týká se jakýchkoli nových smluv o stavebním spoření a výhod tedy mohou využít i stávající klienti, kteří chtějí uzavřít smlouvu následnou. Cílem je pomoci klientům získat co nejvýhodnější výnos díky optimálnímu vkladu, což je společně s naprosto unikátní prémií 2000 Kč, speciálními výhodami pro mladé a dárkem v podobě slevové karty Více domova vstřícným krokem RSTS, která chce svým klientům v obtížném období ekonomické krize poskytnout pomoc. Finanční poradci RSTS ve všech krajích České republiky ochotně poskytnou detaily kampaně a odborně zodpoví i jakékoli další dotazy.

„Profilujeme se jako specialisté na moderní bydlení, profesionálové, a myslíme to vážně. Poselství naší nové kampaně se dá vyjádřit jednoduše: Stavební spoření je i v dobách krize nejlepším a nejstabilnějším řešením. A my chceme lidem našimi mimořádnými benefity toto spoření ještě více přiblížit,“ říká Mgr. Tomáš Vášáry, ředitel odboru marketingu a PR Raiffeisen stavební spořitelny.