Rady klientům Kooperativy, kteří byli postiženi povodní
Všichni klienti mohou škody nahlásit na infolince Kooperativy 841 105 105, on-line zde či na libovolném obchodním místě firmy. Nezapomeňte škodu pokud možno co nejlépe zdokumentovat.
Pro usnadnění vyřízení škodní události Vám doporučujeme následující postup:
- zabraňte zvětšování rozsahu škody,
- nahlaste škodní událost na telefonní linku 841 105 105 nebo on-line zde
- pořiďte fotodokumentaci škody,
- vypracujte seznam zasažených věcí s uvedením ceny, stáří a rozsahu poškození věcí
- je-li to možné, zajistěte doklady k zasaženým věcem (účty, záruční listy atd.),
- zasažené věci nepodléhající zkáze ponechejte pro prohlídku pracovníkem pojišťovny,
- poškozené zaplavené věci vysušte, elektrické spotřebiče nezapínejte a zabezpečte posouzení odbornou opravnou.
V případě zatopení sklepních prostor rodinného domu nebo rekreačního objektu (u pojištění občanů):
- pokud je nemovitost celá podsklepená změřit celou vnější zastavěnou plochu nemovitosti a výšku hladiny zaplavení
- pokud je budova podsklepena jen z části, změřit podlahovou plochu všech zaplavených místností a výšku hladiny zaplavení
U podnikatelů je navíc potřeba pojišťovně předat:
- účetní evidenci zasažených věcí - inventární soupisy s vyznačením zasažených věcí, cenami, stářím a odhadem poškození,
- účetní stavy majetku (zásob, movitého a nemovitého majetku), z doby bezprostředně před vznikem škody.
Pracovníci Kooperativy dohodnou s klienty termín prohlídky respektive další postup.
Zajištěním uvedených kroků přispějete k urychlenému a bezproblémovému vyřízení své škodní události.