Online prodej pojištění Allianz meziročně vzrostl o 135 %

14.4.2009
Cestovní pojištění Allianz

Zájem o online sjednání pojištění prostřednictvím specializované společnosti Allianz Direct meziročně vzrostl o 135 %. Klienti Allianz pojišťovny si v roce 2008 přes internet nebo telefon sjednali 27 tisíc pojistek.

Výrazný meziroční nárůst zaznamenalo především havarijní pojištění, u kterého se zvýšilo zaplacené pojistné o 167 %. Také povinné ručení výrazně rostlo, meziročně o 120 %. Cestovní pojištění, které patří k nejčastěji sjednávaným pojištěním online, vzrostlo o 134 %. Více než 50 % cestovních pojistek u Allianz pojišťovny je dnes sjednáváno právě přes internet nebo telefon.

„Výrazný nárůst online prodeje všech typů pojištění, které dosud nabízíme, potvrzuje, že se vzrůstajícím finančním vzděláním české veřejnosti bude hrát stále větší roli dostupnost finančních služeb 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a také komfort při komunikaci s pojišťovnou,“ komentuje výsledky Allianz Direct za rok 2008 jednatelka Jitka Basová. „Allianz pojišťovna a společnost Allianz Direct rozvíjejí online možnosti komunikace s klienty nejen ve fázi sjednání pojištění, ale také při hlášení pojistných událostí, předávání potřebných dokumentů k likvidaci a sledování průběhu likvidace online. Jsme přesvědčeni, že komplexní klientský servis Allianz pojišťovny dostupný online si i v budoucnu bude získávat stále více příznivců,“ dodává Jitka Basová.

Přidejte se také k široké klientele společnosti Allianz a zabezpečte sebe a svůj automobil povinným ručením, havarijním pojištěním nebo cestovním pojištěním.