Kooperativa vyjde vstříc klientům Dolnorakouské pojišťovny
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, je připravena vyjít vstříc klientům Dolnorakouské pojišťovny (Niederösterreichische Versicherung AG), která hodlá ukončit své aktivity v zahraničí a v budoucnu se bude soustředit výhradně na klíčové trhy v Dolním Rakousku a ve Vídni. Z uvedeného důvodu se stahuje i z českého pojistného trhu.
Dolnorakouská pojišťovna svým klientům jako optimální řešení nabízí spolupráci s druhou největší pojišťovnou v ČR – Kooperativou, která je strategickým partnerem Dolnorakouské pojišťovny na tuzemském trhu. Všem klientům proto pojišťovna doporučuje, aby se obrátili na pracovníky Kooperativy, kteří konstrukci produktů Dolnorakouské pojišťovny znají a plynulý přechod pojistných smluv na Kooperativu jim umožní. „Pojišťovna Kooperativa je našim spolehlivým a důvěryhodným partnerem, proto máme jistotu, že klientům v oblasti pojištění nabídne takové řešení, které jim bude po všech stránkách vyhovovat,“ zdůraznil člen představenstva Dolnorakouské pojišťovny Mag. Bernhard Lackner.
Všichni čeští klienti Dolnorakouské pojišťovny budou o spolupráci s Kooperativou v příštích dnech informováni a zároveň jim bude doporučeno jak mají postupovat, aby jejich pojistné smlouvy přešly na Kooperativu. Klienti mohou Kooperativu kontaktovat prostřednictvím bezplatné linky 800 107 107 nebo napsat e-mail na Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny „Jsme připraveni požadavkům klientů Dolnorakouské pojišťovny, s níž nás již několik let pojí dobré partnerské vztahy, vyjít maximálně vstříc,“ uvedl Dr. Peter Hagen, člen představenstva a náměstek generálního ředitele Kooperativy.
Niederösterreichische Versicherung AG je hlavním pojistným ústavem ve východní oblasti Rakouska. Spolu se 40 zákaznickými kancelářemi a 400 pojišťovacími poradci ve Vídni a Dolním Rakousku je neustále nablízku svým 325 000 klientům. V roce 2009 získala Dolnorakouská pojišťovna již podruhé 1. místo v anketě Recommender Award za „vynikající orientaci na klienta“. V roce 2008 dosáhlo předepsané pojistné částky 245,5 milionů eur a výsledek před zdaněním ve výši 4,9 milionů eur.