Uniqa již v září spustila novou reklamní kampaň na zlevněné povinné ručení

7.10.2009
Povinné ručení Uniqa

Podzim bývá hlavní reklamní sezónou pro odvětví pojištění, a ten letošní není výjimkou. UNIQA pojišťovna zahájila svoji reklamní kampaň zaměřenou především na produkt povinného ručení už koncem září.

Hlavní součástí jsou opět televizní spoty, které si zachovávají koncepci z předchozích reklamních vln a jsou namluveny Petrem Nárožným. Kampaň zahájilo vysílání imageového 20“ spotu, na který navazuje 20“ produktová verze. Zajímavostí je, že hlavním hercem TV spotu je trenér chorvatského národního fotbalového mužstva Slaven Bilic – příběh byl v rámci mezinárodní marketingové spolupráce v rámci koncernu UNIQA Group převzat a znovu sestřihán z reklamy připravené pro UNIQA Osiguranje.

Marketingová manažerka UNIQA pojišťovny Eva Svobodová k této synergii řekla: „Slavena Bilice, který je doma skutečnou ikonou, nejspíš valná většina českých diváků nepozná. Ale svou roli hraje sympaticky a i mnohý náš divák se v jeho minipříběhu pravděpodobně pozná sám. Na televizní reklamu od našich kolegů v Záhřebu jsme vsadili také hlavně proto, že je svěží a vtipná a zapadá do hlavního vzkazu naší kampaně.“

Novinkou je hudební doprovod TV spotů. UNIQA vystřídala dnes již klasickou melodii ze songu „My Generation“ (1965) od hudební skupiny The Who písničkou o dvě generace mladší - skladbou „Take“ od sympatické rakouské skupiny Pensive Lane (www.pensivelane.com).

Kromě TV reklamy vysílané během září a října celkem na 6 televizních stanicích byl ve spolupráci s mediální agenturou MindShare připraven vyvážený mix rozhlasového spotu (opět signifikantní Petr Nárožný, s nímž UNIQA spolupracuje už třetím rokem), internetové reklamy (bannery, hypertext i PPC) a outdooru v Praze.

Koncept kampaně „Povinné ručení, které za Vámi přijede“ byl vypracován ve spolupráci s reklamní agenturu Beans a jeho úkolem je zdůraznit zejména komfortní asistenční služby a exkluzivní meteorologický servis pro motoristy MeteoUNIQA, které až do konce prosince dostanou noví klienti zcela zdarma. Kromě toho jim UNIQA nabízí i vyšší bonus a jeho automatický převod na havarijní pojištění.

Připraveny jsou rovněž POS materiály – akční plakáty a letáky.