Za první rok na trhu neživotního pojištění uzavřela pojišťovna AXA téměr 24 tisíc smluv
Během prvního roku od svého vstupu na český trh neživotního pojištění uzavřela AXA pojišťovna se svými klienty 23 711 smluv. AXA pojišťovna nabízí pojištění motorových vozidel Auto (povinné ručení a havarijní pojištění) a pojištění domácností a nemovitostí s názvem Domov. Celkové předepsané pojistné přesáhlo 70 milionů korun, z toho 85 % připadá na povinné ručení.
„Výsledky v oblasti neživotního pojištění hodnotíme jako velmi dobré,“ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA. “Úspěšné je zejména pojištění Auto, které zahrnuje povinné ručení a havarijní pojištění. Z necelých 24 tisíc smluv neživotního pojištění (včetně těch, které klienti získali jako bonus zdarma) jich na produkt Auto připadá téměř 18 tisíc. Díky intenzivní marketingové kampani se nám podařilo veřejnost seznámit s jeho hlavními výhodami – širokou škálou asistenčních služeb a stanovením pojistného u povinného ručení dle výkonu motoru, což pojistné u některých typů aut výrazně zlevňuje.“
V rámci pojištění Auto bylo uzavřeno 17 965 smluv, z toho více než 13 tisíc tvoří povinná ručení, zbytek havarijní pojištění. Nemovitost či domácnost si u pojišťovny AXA pojistilo 2 873 klientů, kteří zároveň jako bonus bezplatně získali i související pojištění odpovědnosti.
Předepsané pojistné dosáhlo u povinného ručení téměř 60 milionů korun, u havarijního pojištění přesáhlo 6 milionů korun. „Klientům s pojištěním Auto jsme již vyplatili pojistná plnění za více než 13 milionů korun,“ doplnil Marek Zeman.
AXA pojišťovna vstoupila na trh neživotního pojištění v září 2008. Klientům nabízí pojištění automobilů, domácností a nemovitostí.